tiskopis ke stažení:
(DOCX) Reklamační protokol
(PDF) Reklamační protokol
REKLAMAČNÍ ČÁST: (vyplní zákazník)
Firma/jméno a adresa kupujícího:
IČ:
|
Kontaktní osoba:
Telefon/fax:
Mobil:
E-mail:
Poznámky: |
Reklamované zboží:
Datum nákupu: |
Objednávka číslo:
Faktura číslo: |
Podrobný popis závady: *
*) Co nejpodrobněji specifikujte závadu, kdy se vyskytuje a za jakých okolností se při používání vyskytuje. Podstatně tak ulehčíte i zkrátíte celý proces vyřízení. |
|
Navrhovaný způsob reklamace: (zakroužkujte možnost)
a) oprava zboží b) výměna zboží c) vrácení peněz d) jiný (popište)
|
Poznámka:
|
Zboží bude přijato k reklamačnímu řízení za těchto podmínek:
2. Zboží bude předáno dodavateli v obalu, který bude dostatečně chránit zboží při přepravě (zákazník zodpovídá za tento obal)
3. Zboží nesmí být mechanicky poškozeno zákazníkem. Pokusy zákazníka o opravu zboží jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci!
4. Dodavatel se zavazuje vyřídit reklamaci ve prospěch zákazníka v co nejkratším termínu, a nejpozději do 30 dnů od přijetí bude zboží připraveno k odběru u dodavatele. Pokud zákazník předá k reklamaci nekompletní zboží, vyhrazuje si dodavatel právo prodloužit tuto dobu.
5. Reklamující bere na vědomí a souhlasí s tím, že mu mohou být účtovány náklady spojené s neoprávněnou reklamací (Poštovné)
Podepsáním tohoto reklamačního protokolu kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami, a že s nimi v plném rozsahu souhlasí.
Datum projevení závady: Podpis kupujícího: